AliExpress carina

header-default

Ukoliko želite da kupite odeću, obuću, kozmetiku, sportsku opremu, kućne potrepštine pa čak i elektronske uređaje, možda je dobro da razmislite da uradite to preko AliExpress.com, jer ovo onlajn tržište nudi niske cene, odličnu uslugu mušterijama i nepostojeće troškove dostave u većini slučajeva. Međutim, iako AliExpress troškovi dostave u osnovi ne koštaju ništa, ipak morate da razmislte o carini, jer nisu samo pravila carine različita u svakoj zemlji, već carina po običaju dodaje troškove za određene proizvode. Tako da je dobro da znate određene stvari u vezi carine u Vašoj zemlji i njena pravila, pre nego što poručite nešto, kako ne biste doveli sebe u poziciju da platite više za već skupe stvari.

Kada naručujete preko AliExpress, postoji mogućnost da će Vaše stvari morati da prođu proveru legalnosti na carini posebno ako naručujete neku veću stvar. U većini zemalja, carina uopšte i ne proverava manje pakete sa jeftinim stvatima i nema dodatne namete za njih, ali veći, skuplji predmeti, kao što su elektronski uređaji, mogu biti interesantni carini i mogu biti zadržani dok ne platite taksu koja se primenjuje na vašu kupovinu. Pobrinite se da se upoznate sa pravilima carine svoje zemlje i da znate da li da očekujete dodatne troškove carine za svoj paket.

Obično, morate da platite carinske troškove prilikom dostave, što znači da morate da platite carinske troškove ili u svojoj pošti, ukoliko je to način na koji ćete primiti svoj paket, ili firmi koja isporučuje robu, ukoliko tako primate svoju porudžbinu. I, pošto AliExpress ne može da predvidi carinske namete za svaku zemlju, iznos novca koji će Vam biti naplaćen od carine neće biti prikazan na stranici sa proizvodom pre kupovine ili čak ukoliko poručite izvod, kada ste već platili proizvod. Možete koristiti mnoge Klakulatore carinjenja robe koji su dostupni onlajn kako bi Vam pomogli da odredite potencijalne carinske troškove za svoju kupovinu, međutim, imajte na umu da ovi tipovi onlajn alatki nisu uvek tačni. Tako da budite spremni da platite malo više za svoju kupovinu.

Ukoliko Vaš paket zadrži carina Vaše zemlje, ni prodavac pa ni firma koja isporučuje robu ne mogu uraditi ništa povodom toga jer oni nisu odgovorni za ovaj process i ne mogu da utiču na isti. Tako da ne počinjite sa osporavanjem ili žalbama prodavcima u vezi sa carinama koje zadržavaju Vašu kupovinu jer oni nisu odgovorni za ovo. Ukoliko se desi ovaj tip odlaganja, Vaša najbolja šansa je da kontaktirate carinu ili kompaniju koja je isporučila proizvod u Vašoj zemlji, koja je odgovorna za isporuku proizvoda.

Dodatno, druga odlaganja mogu da se dogode tokom međunarodne trgovine jer međunarodni isporučivački centri, posebno oni u Kini, moraju da obrade velike količine isporuka dnevno a čak i pre i tokom praznika kao što je Božić. Tako da ukoliko Vaš paket kasni zbog ovoga ili zbog carine Vaše zemlje, onda se nadamo da ovo neće povećati frustraciju i uticati na fidbek, (eng. feedback) tj. povratne informacije, koji ostavite jer prodavac ne može da utiče na ova odlaganja I ne treba da se smatra odgovornim za ovo.