AliExpress povraćaji

header-default

Jedan do najvećih uspeha za AliExpress je činjenica da su uspeli da naprave sistem koje je pogodan i za prodavce i za kupce, jer bilo ko ko je deo AliExpress zajednice može da komunicira sa drugima bez obzira da li su to kupci ili prodavci, i da podeli svoja mišljenja i zabrinutosti. Štaviše, AliExpress, takođe svojim korisnicima pruža bezbednu platformu za kupovanje i prodaju proizvoda jer ona garantuje da ukoliko niste u stanju da sami rešite problem u komunikaciji sa drugom stranom, onda će se uključiti AliExpress i pomoći će vam u rešavanju problema kako biste na kraju došli do nekog dogovora.

Jedan od načina kako AliExpress uključuje sebe u odnos prodavca i kupca je davanje prilike svojim mušterijama da traže svoj novac nazad i organizuje povraćaj novca za proizvod koji nije u skladu sa njihovim očekivanjima, bez obzira da li nije isti kao u opisu, da li je stigao oštećen ili Vam je jednostavno stigao pogrešan proizvod. To možete uraditi tako što ćete otići na stranicu “Moje Porudžbine”, gde ćete pretražiti porudžbinu koja nije zadovoljavajuća i kliknuti “Otvaranje Spora”. Samo imajte na umu da ćete biti u mogućnosti da otvorite spor tek nakod šestog dana nakon što je Vaša porudžbina poslata jer sporove rešavaju i AliExpress tim i prodavac proizvoda.

Nakon što ste pokrenuli spor, moraćete da ispunite formular za sporove koji će reći AliExpressu šta nije u redu sa proizvodom i koju kompenzaciju želite da primate za svoj problem. Dve stvari za koje se možete prijaviti su:

  • Delimični povraćaj – ako izaberete ovu opciju povraćajanovca Vi tražite od AliExperss-a i prodavca, koji Vam je prodao proizvod zbog koga ste pokrenuli spor, da želite da primate dilimični povraćaj novca za proizvod, a da zadržite proizvod i da ga ne vratite prodavcu. Kako biste dobili povraćaj, Vi morate dokazati da ste ili primili pogrešan proizvod, da je proizvod koji ste primili oštećen ili da nije u skladu sa opisom prikazanim na stranici proizvoda, tako što ćete priližiti snimke i slike kao dokaz u formularu za spor, i onda ćete podneti formular za spor. Nakon toga će Vas kontaktirati prodavac i imaćete priliku da radite zajedno kako biste odlučili o tačno određenoj svoti novca koja treba da bude vraćena.
  • Potpuni povraćaj – ali ukoliko izaberete da želite potpuni povraćaj novca, Vi tražite da dobijete kompletan isnos novca koji ste platili kada ste naručili proizvod zbog koga želite da pokrenete spor. Međutim, kada se prijavljujete za ovaj povraćaj, morate proizvod poslati nazad prodavcu pre nego što dobijete potpuni povraćaj, a ovo nije uvek lako i na Vašu korist, posebno ukoliko se sporite oko proizvoda koji je jeftin kada ćete platiti više da ga pošaljete natrag prodavcu nego li što je njegova stvarna vrednost. Dakle dobro razmislite pre nego što izaberete opciju potpunog povraćaja novca i pobrinite se da ne potrošite više novca od iznosa koji ćete zapravo dobiti povraćajem.

Ukoliko se ipak ne možete dogovoriti sa prodavcem u vezi delimičnog ili potpunog povraćajanovca, ali Vaša zaštita kupovine ističe ili se ne možete dogovoriti sa prodavcem, možete pogoršati svoj spor što znači da ga predate AliExpress timu koji će se njime dalje baviti.

Međutim, obično su kupci na AliExpress-u veoma od pomoći i spremni su da sarađuju sa kupcima kako bi rešili sporove bez uključivanja AliExpress-a jer svakog puta kada kupac nije zadovoljan kupovinom, prodavcu pada rejting što znači da će on i njegovi proizvodi biti rangirani niže i da je manja verovatnoća da će ljudi kupovati od njega.

Povraćaji bez spora

Ukoliko ste primili proizvod bez oštećenja i kao što je u opisu, ali ipak želite da vratite proizvod iz nekog razloga, bez obzira da li više ne želite proizvod, treba Vam potrošeni novac za neke druge stvari ili neka druga stvar, to je moguće ali za to morate potrošiti sopstveni novac. Obično prodavci nude samo besplatne povraćaje ukoliko prodavac živi u istoj zemlji kao i onaj koji je poručio proizvod. Dakle, ukoliko želite da vratite svoj proizvod i obijete novac nazad, treba ili da kontaktirate prodavca o ovome tako što ćete ići u odeljak “Moje porudžbine” i kliknete na “Kontaktiraj Prodavca” iznad proizvoda, želite povraćaj ili jednostavno otvorite spor jer će to biti najbolja garancija da ćete dobiti svoj novac nakon što ste poslali proizvod nazad.