Najčešća AliExpress pitanja

header-default

Kako mogu da platim porudžbinu preko AliExpress-a?

Nakon što se izabrali stvari koje želite da kupite i dodali ih u svoju korpu tako što ste kliknuli na ikonicu sa kolicima za kupovinu koja se nalaze odmah do polja za pretragu, kliknite “Plati Sada”. Nakon ovoga ćete morati da unesete svoju adresu, izberete način plaćanja, unesete svoje podatke i kliknete “Plati Odmah” kako biste potvrdili da zaista želite da platite svoje proizvode. Na taj način ćete uspešno izvršiti svoju AliExpress porudžbinu.

Kako AliExpress može da garantuje sigurna plaćanja?

AliExpress koristi “VeriSign” da zaštiti kupčeve detalje sa kreditne kartice, što je najpouzdanija eknripcijska tehnologija koja se koristi. Ovo će osigurati da se informacije sa Vaše kreditne kartice ne zloupotrebe od nekog trećeg lica a Vaši podaci su bezbedni od prevare.

Kako da napravite zahtev za povraćajem novca?

Ukoliko niste dobili svoju porudžbinu, možete zatražiti ovraćaj novca od prodavca tako što ćete napraviti zahtev za povraćaj novca. To možete uraditi tako što ćete prvo otići na stranicu “Moje Porudžbine”, pronađete proizvod koji niste primili i kliknete “Pokreni Spor”. A onda pod “želim da se prijavim za” izaberite opciju koja Vam najviše odgovara, popunite ostatak neophodnih polja i kliknite “Podnesi”. Na taj način ćete uspešno podneti zahtev za povraćajem novca.

Koliko vremena je potrebno za prijem novca od povraćaja?

Obično se zahtevi za povraćajem novca obrađuju u roku od jednog dana od datuma prihvatanja Vašeg zahteva za povraćaj novca. Ali pošto će se povraćaj izvršiti načinom plaćanja koji ste iskoristili tokom kupovine, onda, u zavisnosti od načina plaćanja koji ste koristili, to može da potraje od 7 do 10 radnih dana da bi se Vaš povraćaj prikazao na Vašem stanju.

Zašto ne mogu da platim svoju porudžbinu?

Može biti dosta razloga zašto Vaša isplata nije prihvaćenja, a bično je svaki razlog drugačiji kada su u pitanju neuspela plaćanja. Ali neki od najuobičajenih razloga su:

  • Nemate dovoljno novca na Vašem bankarskom računu kako biste platili porudžbinu;
  • Uneli ste pogrešne detalje kreditne kartice, npr. pogrešan broj kreditne kartice ili pogrešan sigurnosni kod;
  • Dostigli ste limit na svojoj kreditnoj kartici, te s toga ne možete platiti nove kupovine;
  • Vasa kreditna kartica nije autorizovana za onlajn kupovanje.

Šta da radim ako nisam zadovoljan sa proizvodom koji sam primio?

Ukoliko proizvod koji ste primili nije u skladu sa Vašim očekivanjima, možete pokrenuti spor i zatražiti povraćaj novca. Samo se pobrinite da ne propustite vreme zatvaranja svoje porudžbine, jer nakon toga nećete biti u stanju da pokrenete spor. Vreme zatvaranja porudžbine možete videti na stranici “Moje Porudžbine” u odeljku “Status Porudžbine”. Ali pre nego što pokrenete spor, možda treba da kontaktirate prodavce proizvoda, jer su oni obično od pomoći i izvršiće povraćaj ili će Vam ponuditi popust tokom druge kupovine.

Šta da radim ako ne mogu da pratim svoju porudžbinu?

Ukoliko ne možete da pratite svoju porudžbinu imate dve mogućnosti. Možete kontaktirati prodavca i od njega tražiti kod za praćenje za Vašu porudžbinu. Ili možete kontaktirati kompaniju koju je Vaš prodavac koristio za isporuku, međutim, treba da znate da je obično potrebno najmanje 1 ili 2 dana da se informacije o Vašem paketu prikažu onlajn.

Kako da proverim status svoje porudžbine?

Ukoliko želite da proverite status svoje porudžbine i vidite šta se dešava sa porudžbinom, idite na odeljak “Moje Porudžbine”, gde možete da vidite sve svoje kupovine kao i njihov status u odeljku “Status Porudžbine”.

Gde mogu dobiti AliExpress kupone?

I AliExpress i Alibaba imaju tendenciju da daju različite kupone i to redovno, a možete ih naći na AliExpress i Alibaba sajtovima, na nalozima ovih kompanija na društvenim mrežama, kao i na sajtovima kupona, koje možete naći pretražujući Google.

Kako da izbrišem svoj AliExpress nalog?

Kako biste izbrisali svoj AliExpress nalog, treba da odete do odeljka “Moj AliExpress”, potom kliknite na “Podešavanja Naloga” i “Uredite Korisnički Profil”. Sa desne strane će se pojaviti “Deaktiviraj Nalog” što morate kliknuti kako biste izbrisali svoj nalog. Nakon tog morate izabrati razlog zbog koga više ne želite da imate, AliExpress nalog i kliknete “Potvrdi”. Naj taj način će Vaš AliExpress nalog biti izbrisan.

Da li mogu da poručim više stvari a da mi stignu odjednom u jednom paketu?

Pošto je AliExpress samo platforma za kupovanje a Vi kupujete proizvode direktno od prodavaca, svaki od proizvoda koji kupujete će biti isporučen u posebnom pakovanju. Jedini izuzetak je ukoliko naručite više stvari od jednog prodavca. Tada će sve te stvari biti isporučene od strane jednog prodavca u jednom pakovanju.

Kako se određuju troškovi isporuke?

Troškovi isporuke za svaki proizvod se računaju na osnovu metode isporuke koju ste izabrali za svoju porudžbinu, kao i na osnovu dimenzija i težine proizvoda koji ste izabrali, i na osnovu Vaše lokacije. Troškove isporuke za svaki proizvod možete videti na stranici za proizvode pored “Isporuka”. Samo se pobrinte da ste podesili da AliExpress prikaže troškove isporuke za Vašu zemlju na vrhu strane ispod gornjeg banera, jer će to utvrditi tačnost prikazanih troškova isporuke.

Zašto svi prodavci ne nude besplatnu isporuku?

Besplatna isporuka sama po sebi znači da prodavac sam pokriva troškove isporuke. Međutim, manji prodavci ili prodavci koji uglavnom nude manje ili jeftinije proizvode neće biti u mogućnosti da profitiraju od svojih proizvoda ukoliko ponude besplatnu isporuku za svoje proizvode, a to je razlog zbog koga za neke prozvode koje kupujete preko AliExpress-a morate platiti isporuku.

Da li mogu da izmenim fidbek koji sam ostavio prodavcu?

Nažalost, ne možete romeniti fidbek koji ste već postavili na AliExpress, međutim, možete ostaviti dodatan fidbek u roku od 150 dana nakon što ste ostavili prvi fidbek. To možete uraditi tako što ćete otići na odeljak “Moj AliExpress”, kliknuti na “Upravljaj Fidbekom” a onda na “Objavljeni Fidbek”. Onda izaberite proizvod za koji želite ostaviti dodatne komentare i kliknite na “Ostavi dodatne komentare”. Napišite svoj fidbek u “Moj Dodatni Fidbek” i kliknite na “Ostavi Fidbek”.